سایه چشم

آموزش سایه چشم

معرفی و توضیح سایه چشم :

سایه چشم از محصولات پر استفاده روزمره خانم ها در آرایش چشم است.مخصوصا تو شرایط کنونی که با وجود کرونا قرار داریم ، استفاده از سایه بسیار متداول تر شده.

چون اکثر خانم ها از ماسک استفاده میکنند و فقط به آرایش چشم توجه میکنن.

سایه چشم ساده با کمی دقت میتونه آرایش شما رو دو چندان کنه.ما تو این مطلب قصد داریم یک سری نکات مهم در مورد انواع سایه ها به شما بدیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

بذارید اول از انواع سایه چشم شروع کنیم :

1- سایه چشم پودری :

سایه چشم های پودری که خودشون به چند دسته براق ، مات و اکلیلی تقسیم میشن از رایج ترین سایه ها هستند.این سایه ها اقلب به صورت پالتی و یا تکی به صورت فشرده در دسترس هستند.

حتما باید با براش استفاده بشن تا نتیجه مطلوب رو بدن.باید خیلی ملایم روی پلک بزنید چون چشم و پلک در کل بخش حساسی از صورت هستند.

از سایه های پودری با کیفیت باید استفاده کرد و برند های خوب.برای افراد تازه کار در آرایش هم به علت سهولت در استفاده پیشنهاد میشه.

سایه چشم پودری

 

2- سایه چشم کرمی : 

سایه چشم های کرمی معمولا برای پوست های خشک استفاده میشه.اگر از سایه های پودری قدیمی خسته شدید ، سایه های کرمی گزینه خوبی هستند برای اینکه یه تنوعی توی آرایشتون ایجاد کنن.

سایه چشم کرمی

3-سایه چشم مایع : 

سایه چشم های مایع دقیقا مثل برق لب ها و رژ ها هستند.برای افراد مبتدی بر خلاف ظاهرشون خیلی راحت و کارآمد هستن.

شما میتونید با براش خود این سایه ها روی گونه هاتون از این نوع سایه ها استفاده کنید.تنها نکته منفی این سایه ها اینه که زود خشک میشن.

سایه چشم مایع

4-سایه چشم مدادی : 

سایه چشم های مدادی هم از مدل هایی هستند که کار کردن با اون ها خیلی آسونه و دوس داشتنی.

ماندگاری نسبتا خوبی دارن و به راحتی میشه باهاشون طرح های متنوع به سایه و پلکاتون بدید.

برند های مختلفی سایه چشم مدادی تولید میکنن که به راحتی قابل دسترس هستند.

سایه چشم مدادی

نکات مهم در استفاده از سایه چشم :

توجه به این ‌که چشم ‌ها، اولین قسمت از چهره هستند که نشانه ‌های پیری را نمایان می‌ کنند، استفاده درست و دقیق از سایه چشم را به نکته حائز اهمیتی تبدیل می کند. اگر می‌ خواهید که اشتباهات خودتان در این زمینه را اصلاح کنید، به نکات زیر توجه کنید.

حالت طبیعی چشم

اکثر افراد حرفه ‌ای فعال در حوزه آرایش اعتقاد دارند که تعیین نوع چشم، پایه اصلی برای آرایش چشم مطلوب است. بنابراین ارزیابی و شناخت درست از ابعاد و حالت طبیعی چشم بر نحوه استفاده از سایه چشم تاثیری مستقیم دارد. به عنوان مثال، کسانی که چشم های روکش دار(hooded) دارند می بایست بر روشن کردن گوشه داخلی چشم هایشان تمرکز بیشتری داشته باشند تا بتوانند آن ها را بزرگتر جلوه دهند.

استفاده درست از رنگ تیره

تیره کردن چشم‌ ها می ‌تواند برای بعضی از افراد مناسب باشند، اما زیاده‌ روی در استفاده از سایه چشم ممکن است جلوه بدی به چشم‌ ها بدهد. این کار نه‌ تنها باعث می ‌شود که چشم‌های شما کوچک ‌تر و پلک ‌هایتان‌ سنگین‌ تر به نظر برسند، بلکه صورت شما را هم پیرتر نشان می ‌دهد.

سخن پایانی : 

سایه چشم ها مدل های مختلفی دارند که برند و کیفیت اون ها بسیار مهمه.شما باید از سایه ای استفاده کنید که به چشماتون آسیب نزنه

مجموعه خریدسا با 25 سال سابقه فروش لوازم آرایشی انواع پالت های سایه رو میتونه در اختیارتون بذاره که با مشاهده در دسته بندی محصولات میتونید برند ها و مدل های مختلف رو ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *