خریدسا یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که کاربران می‌توانند در سایت  اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی خریدسا به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می‌باشد و مطالعه و رعایت آن از سوی هر دو طرف الزامی‌می‌باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های خریدسا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت  خریدسا از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش قوانین مو تن رو می‌باشد و کاربر موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. چنانچه قوانین، رویه‌ها و خدمات خریدسا تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی‌ که کاربر از خدمات خریدسا استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

 

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت خریدسا ثبت نام نماید و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی می‌نماید. کاربران موظف هستند تا از صحت اطلاعات وارد شده در حین ثبت نام اطمینان حاصل کنند و خریدسا مسئولیتی در قبال مشکلات بوجود آمده در صورت ارائه اطلاعات اشتباه نمی پذیرد.

 

شرایط ثبت سفارش

در خریدسا تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر می‌باشد و خریدسا هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت. همچنین تصویر ارائه شده از محصولات جهت کمک به خرید کاربران می باشد و در صورت تغییر ظاهر محصول از سمت تولید کننده, تصویر نمی تواند ملاک اعلام مغایرت محصول باشد.

 

تغییر سفارش ها

در خریدسا تلاش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات بصورت کامل به کابران تقدیم شود اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالاها, خریدسا این حق را برای خود محفوظ می دارد که کالای دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک , تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود و سپس در صورت پرداخت مشتری ، وجه باز گردانده شود.

 

قوانین و محدودیت‌های بهداشتی

از آنجا که خریدسا تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ‌های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

حفظ حریم خصوصی

هدف خریدسا حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور خریدسا برای ارائه خدمات خود (خرید، نظرات، بیوتی کلاب، مطالب کاربران و …) نیاز به اطلاعاتی از کاربر دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. حفاظت از این اطلاعات بصورت کامل در بانک اطلاعاتی خریدسا انجام می شود. خریدسا اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه آن به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد. کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد. خریدسا در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، خریدسا این اجازه را دارد تا با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد.