انواع مختلف فرچه های ریمل

انواع فرچه ریمل‌ها و تفاوت آنها

دختر خانم های گل وقتی قصد دارند آرایش چشم‌هایشان را تکمیل کنند به دنبال ریمل های با کیفیت هستند. همانطور که می‌دانید ریمل‌ها در انواع و اقسام وجود دارند و هر خانم طبق سلیقه‌اش اقدام به نوع خاصی از ریمل می‌کند.

اما برای بکار بردن ریمل‌ها باید از فرچه یا برس استفاده کرد این در حالی است که فرچه‌ها نیز متفاوت با یکدیگر هستند. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص انواع فرچه ریمل صحبت کنیم و به ویژگی‌های هر کدام از آنها بپردازیم. بنابراین اگه شناختی نسبت به انواع فرچه‌ها ندارید،

حتماً مطلب امروز ما را دنبال کنید.

ریمل با فرچه ضخیم

فرچه ضخیم یکی از پر مصرف‌ترین فرچه‌های ریمل در بازار است که فوق العاده خواهان دارد. استفاده اصلی از این فرچه برای پرپشت کنندگی مژه‌ها بوده و برای خانم‌هایی که از حجم پایینی از مژه برخوردار هستند کاربرد دارد.

دقت کنید که در این فرچه مویچه‌های ضخیمی وجود دارد که به حجم دهندگی راحت مژه‌ها کمک خواهد کرد.

توصیه می‌کنیم که از برندهای معتبر این فرچه ریمل استفاده کنید تا تأثیرگذاری آن بیش از پیش باشد. ناگفته نماند که به ریمل‌ها با برس ضخیم جابمو هم گفته می‌شود.

ریمل با فرچه باریک

از این فرچه ریمل برای مژه‌های صاف و البته کوتاه استفاده می‌شود. وضعیت ظاهری این فرچه ریمل به این صورت است که به شکل کشیده و پر از مویچه‌های ریز است.

با توجه به اینکه مویچه‌های ریز این فرچه به خوبی می‌تواند موی گوشه‌های مژه را نیز تحت تأثیر قرار دهد حالت بهتری را به مژه‌ها خواهد داد.

البته در نظر بگیرید که این فرچه برای خانم‌هایی که قصد دارند مژه‌های پرحجمی داشته باشند، توصیه نمی‌شود چرا که این فرچه ریمل خاصیت پرپشت کنندگی ندارد.

ریمل با فرچه منحنی

اگر از آن دسته خانم‌ها هستید که می‌خواهید مژه‌هایتان را فر کنید، استفاده از این مدل از فرچه ریمل توصیه می‌شود. یک آرایش صورت با فرچه منحنی کامل خواهد شد و زیبایی‌های چهره را دوچندان خواهد کرد.

دقت کنید که اگر می‌خواهید از این فرچه بهره ببرید، کافی است که فرچه را از وسط مژه به طرف بالا بکشید.

این‌گونه از مژه‌ها برای افرادی که دارای مژه‌های بلند دارند ایده‌آل خواهد بود.

ریمل با فرچه مخروطی

از ویژگی‌های این فرچه می‌توان به دو طرف آن که از مویچه‌های بلند و نازک تشکیل شده است، اشاره کرد. در واقع قسمت پایینی این فرچه ریمل مژه‌های بلند را آرایش خواهد کرد و قسمت بالایی آن برای مژه‌های داخلی و میانی است.

اگر خواهان یک مدل خاص چشم مانند چشم گربه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از فرچه مخروطی شکل استفاده کنید. دقت کنید که فرچه مخروطی برعکس هم در بازار وجود دارد.

ریمل با فرچه شکل S

با توجه به شکل این فرچه ریمل باید بگوییم که هم برای بلند‌تر کردن مژه‌ها کاربرد دارد و هم برای حجیم‌تر کردن. در واقع اگر یک شکل و شمایل ایده‌آل برای مژه‌هایتان می‌خواهید توصیه می‌کنیم که حتماً از این نوع فرچه بهره ببرید.

دقت کنید که یکی از ویژگی‌های بارز این فرچه می‌توان به پوشش دادن قسمت‌های داخلی چشم اشاره کرد. ضمناً تمامی خانم‌ها می‌توانند از این مدل فرچه بهره ببرند.

ریمل با فرچه توپی

نوک این فرچه ریمل به شکل توپ (گرد) است و در واقع بیشترین استفاده‌ای که از آن می‌شود برای ریمل زدن نقطه‌ای است. با استفاده از این ریمل می‌توان مژه‌های کوچک و کم پشت را به خوبی آرایش کرد.

در نظر داشته باشید که استفاده از فرچه توپی بسیار راحت بوده و جاهایی که دیگر فرچه‌ها به مژه‌ها دسترسی ندارند، با بکارگیری از این فرچه به راحتی می‌توان ریمل را بر روی مژه نشاند.

ریمل با فرچه ساعت شنی

اگر نمی‌توانید مژه‌های گوشه بیرونی چشم را ریمل بزنید، به خودتان سختی ندهید، چرا که حتماً در حال استفاده از فرچه ریمل اشتباه هستید. پس برای این منظور کافی است که از فرچه ساعت شنی استفاده کنید چرا که منحنی دو طرف این فرچه به خوبی می‌تواند مژه‌ها را آرایش کند.

دقت کنید که اگر با این فرچه به خوبی کار کنید، بعد از اتمام آرایش چشم‌هایتان بازتر نشان داده خواهد شد.

ریمل با فرچه مارپیچی

فرچه ریمل مارپیچی نیز از دیگر فرچه‌هایی محسوب می‌شود که به خوبی می‌تواند حالت حجم دهنده و فرم دهنده‌ی خوبی را به مژه‌ها بدهد.

پیشنهاد استفاده از این فرچه ریمل را به همه‌ی خانم‌های خوش سلیقه داریم و معمولاً باید یکی از این فرچه‌ها در کیف آرایش خانم‎‌ها باشد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به چند مورد بسیار محبوب از فرچه‌ ریمل اشاره کنیم که استفاده از آنها در میان خانم‌ها متداول‌تر است. با این حال ممکن است بعضی از خانم‌ها از دیگر فرچه‌ها برای ریمل زدن مژه‌هایشان استفاده کنند.

در هر صورت مواردی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم از پرکاربردترین فرچه‌ ریمل محسوب می‌شوند که اگر بتواند برند مناسبی از آنها را پیدا کنید و با قیمت مناسبی نیز خریداری نمایید، می‌توانیم اذعان کنیم که یک آرایش بدون دغدغه و بسیار منظمی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *