ریمل چشم

ریمل چشم

ریمل چشم چیست؟

ریمل چشم و امان از این ریمل چشم . . . خیلی از خانم ها عاشق این محصول هستند.چون جلوه زیادی به چشم ها میده.

مخصوصا با شیوع کرونا آرایش کردن ها زیر ماسک محدود شده به چشم.

اما واقعا ریمل به طور کلی چیه؟چطوری باید ازش استفاده کرد؟ انواع مختلفش چطوریه؟

جواب همه این سوالات امروز در این مقاله.با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : آرایش چشم کامل

 

ریمل چشم چیست؟

 

تاریخچه ریمل

میلیون‌ها خانم از ریمل برای شادابی مژه‌های خود استفاده می‌کنند. از قرن نوزدهم در بین ما جای خود را باز کرده است و این لوله‌ها و برس ها هنوز هم چشم‌ها را جذاب می‌کنند. در اصل، ریمل مژه و ابرو از ترکیبی از روغن و موم ساخته شده است که قوام، رنگ‌دانه و رنگ آن را فراهم می‌کند.

ریمل ها ممکنه توشون مواد شیمیایی هم باشه . این مواد نگه‌دارنده برای کمک به جلوگیری از ریزش مژه و استحکام ریمل ساخته شدن.
جالبه بدونید ، ریمل در دوران باستان نیز استفاده می‌شده است.

اولین ریمل دنیا
اولین ریمل دنیا

انواع ریمل

ریمل ها دو مدل اصلی تقسیم میشن :

  • ریمل های ضد آب 
  • ریمل های قابل شستشو

ریمل های ضد آب :

ریمل‌های ضد آب مقدار آب کمتری دارند و بعضی از آن‌ها فاقد آن هستند. این مسئله باعث ماندگاری آن‌ها در برابر عرق، باران، اشک یا هر نوع رطوبتی می‌شود.

با این حال، از آنجا که بعضی از ریمل‌های مژه ضد آب ساخته می‌شوند، مهم است که شما از مواد پاک کننده مخصوص آرایش چشم یا پاک‌کننده‌هایی که حاوی روغن هستند استفاده کنید و محصول را به آرامی از مژه‌های خود پاک کنید تا از ریزش مژه جلوگیری کنید.

ریمل های قابل شستشو :

برای مبتدی ها، ریمل‌های قابل شستشو با محتوای آب بیشتری بهتره ، بنابراین استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. آن‌ها روی مژه‌ها انعطاف پذیری بیشتری دارند، به این معنی که برای سلامت مژه‌های شما بهتر هستند.

ریمل‌های جایگزین و ضدآب تمایل به خشک شدن و اتصال مژه‌ها به یکدیگر دارند که این امر گاهی باعث کشیده شدن ریشه و از بین رفتن مژه می‌شود.

 

پاک کردن صحیح ریمل

به روشی صحیح ریمل را پاک کنید!
اگر می‌خواهید در طی چند سال مژه‌ای برای شما باقی بماند، باید بدانید که استفاده نکردن از محصولات پاک کننده می‌تواند به راحتی باعث ریزش مژه‌ها ‌شود و به ریشه آسیب برساند. این مسئله به طور بالقوه رشد مجدد را سخت‌تر کرده و یا کاملاً متوقف می‌کند.

نکته اصلی که هنگام پاک کردن ریمل باید به آن توجه داشته باشید این است که باید در حالی که هنوز روی مژه‌هایتان است شکسته شود تا پاک شدن با فشار کم و بدون فشار انجام شود.

قانون اساسی استفاده از ریمل

اما مهم‌ترین قانون در مورد ریمل اینه که : هرگز بیش از سه ماه از یک ریمل استفاده نکن!

حقیقت تأسف ‌بار این است که مخزن‌های ریمل مکانی برای میکروب‌ها هستند. شما بارها و بارها آن شانه را کاملاً بالای چشم و مژه‌های خود قرار داده‌اید. شما واقعاً نمی‌خواهید چشمتان را با محصول منقضی شده یا قرار گرفتن در معرض باکتری‌ها به خطر بیندازید. خوب است بدانید که ریمل کوتاه‌ترین ماندگاری را در بین سایر محصولات زیبایی دارد.

 

کلام آخر

ریمل مورد علاقه شما چیست؟ چه نکاتی وجود داشتند که هنوز شما از آن‌ها آگاهی نداشتید و ما در این پست توانستیم به شما کمک کنیم. بیایید در قسمت نظرات اطلاعاتتان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و از تجربیات کوچک و بزرگ یکدیگر آگاه شویم.

ما هدفمان از ارائه مطلب ریمل چیست برای شما خواننده عزیز این بود که بتوانیم به سؤالات و ابهاماتی که از این وسیله پرکاربرد آرایشی دارید پاسخ دهیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *